Miten olen hoitanut itseäni?

Olen käyttänyt jo keväästä alkaen energiahoitoja. Energiahoidossa olen Skypen välityksellä yhteydessä energiahoitajaan joka tekee samanaikaisesti hoitoa kun menen johonkin tunteita herättäneeseen tapahtumaan ja käyn sitä yksityiskohtaisesti läpi. Pidän energiahoidosta, koska minulla on siinä toinen ihminen tukena. Olen nyt käynyt joitakin asioita läpi, mutta hoidettavaa on vielä. Alkujaan ajattelin että eihän minulla nyt oikein mitään hoidettavaa ole ja vähän vähättelin omia menneisyyden tapahtumia, koska ne eivät olleet mitään järjettömän isoja asioita. Niillä kaikilla on kuitenkin merkitys ja ne ovat kuitenkin isoja asioita keholleni. Kerron energiahoitokokemuksistani tarkemmin toisessa kirjoituksessa.

Olen samalla opiskellut myös itse energiahoitoja verkkokurssien kautta ja teen näitä hoitoja myös jatkuvasti itselleni. Tunnekehon kurssilla opitaan vapauttamaan tukahdutettuja tunteita muokatulla EFT-naputtelulla. Olen käyttänyt tätä sekä lukenut myös Tapping Solution -kirjan. Tässä kirjassa on ohjeita erilaisten asioiden naputteluun ja se on aika perusteos naputtelusta. Se on ollut juuri sopiva omaan tarpeeseeni, kun en naputtelusta kovinkaan paljon tiennyt aiemmin. Olen kokenut, että tämä naputtelu sekä energiahoito ovat minulle olleet ne toimivimmat ja hyviltä tuntuvat hoidot. Naputtelulla voin myös hoitaa muitakin asioita kuin vain fyysisiä oireita, kuten fobioita ja riippuvuuksia.

Monet keillä on TMS, ovat käyttäneet apuna kirjoittamista. Kirjoittaminen jaetaan kolmeen osaan: lapsuuteen, nykyisyyteen ja omiin persoonallisuuspiirteisiin. Kirjoittamalla käsitellään kaikki tunteita aiheuttaneet asiat, ollaan todella rehellisiä ja yksityiskohtaisia. Lopuksi kirjoitus hävitetään, koska on todellakin tarkoitus purkaa kaikki ne syvimmät sisimmät ajatukset ja tunteet paperille, eikä voi ajatella ettei näin saa tai ole lupa kirjoittaa. Olen kokeillut tätä kirjoittamista vasta kerran.

Kokeilin kesällä myös Paranemisen avaimia. Luin tämän kirjan ja sitten kokeilin reilun viikon ajan siinä kirjassa esiteltyä metodia. Tätä suositellaan kyllä kokeilemaan huomattavasti pitempään kuin mitä itse kokeilin. Paranemisen avaimissa ei mielestäni ole mitään vikaa, mutta itselleni tuo naputtelu vain tuntuu sopivammalta ja siksi siirryin siihen. 

Kommentit